Wij organiseren jouw evenement ook online.

Hoe Online events vs live events

Aan onze rol als evenementen organisator verandert niks. Het enige wat verandert is de fysieke locatie van het evenement voor  jou en de deelnemers. 

Wij geloven dat ook tijdens online evenementen de kracht van beleving en het vertellen van je verhaal mogelijk is. Dit kan voor relatie-, en persevenementen, productlanceringen, re-branding, congressen, meetings: alles om jouw doelgroep aan jouw merk te verbinden.

Aanpak

We kijken naar het doel, de doelgroep, het aantal mensen, de thematiek en wanneer het voor jou een succes is. Vanuit daar gaan we aan de slag met een concept voor de beste online oplossing voor je event. We begeleiden dit traject van concept tot uitvoer waarbij we jou volledig ontzorgen.

Wij zijn gedetailleerd, professioneel en betrouwbaar en we verrassen graag met onze creatieve online concepten. 

Hier volgen voorbeelden van door ons georganiseerde live evenementen vertaald naar fictieve online events.

 

Betaalvereniging – jaarlijks congres

Betaalvereniging Nederland organiseert jaarlijks een congres voor haar relaties. Het door ons georganiseerde event stond in het teken van het 10-jarig bestaan van iDEAL en dé lancering van de QR-code voor betaling. 

Hoe vertalen we dit event naar online?
Een live webinar met een feestelijke opening door een live muzikant, gevolgd door diverse sprekers die online hun verhaal doen en een poll voor digitale interactie. De sessie onderbreken we met een quiz over de QR-code, om op een laagdrempelige manier informatie over te brengen. We sluiten af met een gezamenlijk koffiemoment.

NIVEA – Relatiedag

Beiersdorf organiseert jaarlijks een relatiedag. Tijdens deze relatiedag geven ze een presentatie van de strategie van het volgende jaar, is er een gastspreker, worden ze in een break-out sessie geïnformeerd over verschillende productgroepen. Dit alles onder het genot goed eten en drinken. Thema: Skin expertise.

Hoe vertalen we dit event naar online?
We starten we met een plenair gedeelte met een welkom van NIVEA en de gastspreker. Voor de break-outs nodig je de deelnemers uit in de betreffende online break-out rooms voor toelichting op de producten en deze uit te proberen. We sluiten gezamenlijke af  met een borrel.

Heinz – Relatiedag

Heinz organiseerde een evenement waarbij ze hun relaties een onvergetelijke beleving bezorgde. Hiermee creëerde het merk commitment. Wij ontwikkelden een concept in het teken van duurzaamheid en zomers groen, overgoten met de Heinz-signatuur.

Hoe vertalen we dit event naar online?
Het online event wordt begeleid door een tot leven gewekte Henry J Heinz. Hij kondigt te sprekers aan, en stelt hun de vragen die vanuit het publiek via de chat binnenkomen. Hij host ook de online bingo, een bingo op basis van Heinz-producten. Aan het einde heffen we het glas met een karvan cevitam cocktail.

HEMA – Persevenement

In februari 2019 introduceerde HEMA een nieuwe make-up lijn onder de naam B.A.E.: een zelfstandig label dat exclusief verkocht wordt bij HEMA. Ter ere van de lancering organiseerde HEMA een PR-event in een van haar winkels, met een opening door  Famke Louise en met make-up artists en activaties op basis van personalisatie zoals een ketting met je eigen naam.

Hoe vertalen we dit event naar online?
Deelnemers kijken naar een interview van Category manager beauty van HEMA met influencer Yara Michels. Gevolgd door een speciaal optreden van Famke Louise vanuit haar studio en een make-up tutorial van Céline Doornink met live Q&A. Vragen stellen is mogelijk via de live chat. 

Bos en Lommerplantsoen 3W
1055 AA Amsterdam

info@bureaujez.nl

Contact:

info@bureaujez.nl
+ (0)20 7609 690
Bos en Lommerplantsoen 3W
1055 AA Amsterdam