Heineken Business course
Creatief concept voor recruitment-dag

Heineken Business course
Creatief concept voor recruitment-dag

Heineken biedt jaarlijks Management Traineeships aan waarvoor een selecte groep in aanmerking komt: de deelnemers worden geselecteerd door middel van cases die zij uitwerken gedurende de gehele dag. Het inhoudelijke doel van beide dagen is dat de deelnemers hun (mogelijke) loopbaan binnen Heineken binnen één dag doorlopen, oftewel: “Become the Brewery (SC Traineeship)/ Marketing/Sales (Commercial Traineeship) Manager in One Day”.

Wij zetten deze dag kracht bij door de deelnemers te laten ervaren hoe het is om als trainee te starten en als directeur de deur uit te lopen. Dit deden we door items en activiteiten in te zetten die relateren aan de dag en de groei die ze doormaakten te voorzien van een Heineken-sausje. Zo ontvingen we de trainees op het station met een hostess-team dat hen op de fiets begeleidde naar het Heineken-kantoor. Aan het einde van de dag werden ze in een limousine teruggebracht naar een locatie waar ze gezamenlijk konden terugkijken naar een film over hun dag. In food en drinks verwerkten we Heineken-groen om het merk letterlijk door de aderen te laten stromen. Ze kregen een tapcursus van niemand minder dan Franck Evers. En de kantine waar ze in ontvangen werden, werd ´s avonds omgetoverd tot de plek waar ze als directeuren konden genieten van een diner gepaird met Heineken-bier.

Meer projecten voor deze opdrachtgever