Kick-off event
Hema School kick-off 2019 ‘online pesten’

Kick-off event
Hema School kick-off 2019 ‘online pesten’

Voor de schoolartikelen-campagne van het najaar van 2019 koos HEMA voor het thema ‘Good vibes only’. HEMA kijkt altijd naar actuele thema’s om te kunnen integreren in hun campagnes: dit jaar was dat online pesten. Op social media wordt veel online gepest en HEMA wilde een beweging in gang zetten om deze tendens te veranderen en juist te focussen op de mooie kwaliteiten die ieder van ons heeft. ‘Good vibes only’ dus! 

Hiervoor nodigden we influencers uit om de ‘mean tweets’ die zij regelmatig kregen met het publiek te delen. Aan de hand daarvan vertelden zij hoe ze dit hebben ervaren en lieten zien wat zij, ondanks de negatieve comments, bereikt hebben in hun leven. 

Het evenement vond plaats in het HEMA-filiaal aan de Amsterdamse Nieuwendijk. We bouwden een klein theater waar de influencers onder begeleiding van een stand-up comedian hun ‘mean tweets’ deelden waar zij vervolgens dieper op ingingen in een interview. Het doel was om de aanwezige jongeren op die manier te inspireren om het bij Good Vibes Only te houden.

Meer projecten voor deze opdrachtgever