Hendrick’s Gin Global Brand Fest
Relatie-evenement

Hendrick’s Gin Global Brand Fest
Relatie-evenement

WIlliam Grant kwam met de vraag of wij hun Global Brand Fest Evening Event wilden organiseren. Jaarlijks organiseren zij een Global Brand Fest voor al hun merken en de brand managers wereldwijd. Dit jaar werd dit voor het eerst in Nederland georganiseerd en als side-programma mochten alle merken een avond-event hosten. Hendrick’s wilde van deze gelegenheid gebruik maken om twee van hun activaties tijdens het evening-event te pluggen; ‘The Tini Martini Experience’ en ‘The Nutmeg Grater’. 

Het Tobacco-theater toverden we om in Hendrick’s stijl. The Tini Martini Experience gaven wij een platform door 3 bartenders hun signature Tini Martini te laten maken. We decoreerden de ruimte met tiny furniture en decoratie en er speelde een pianist op een tiny vleugel. The Nutmeg grater is een POS-item ontwikkeld om een kerstpunch mee te maken. Ons hart ging sneller kloppen toen we in mei een ruimte volledig in kerstsfeer mochten aankleden met kerst-entertainment, waaronder een kerstkoor.

Meer projecten voor deze opdrachtgever