MAGNUM PLAYGROUND
Pers-evenement

MAGNUM PLAYGROUND
Pers-evenement

Strategie en creatie door Glasnost

Drie keer is scheepsrecht: met een derde editie van Magnum Playground, een exclusief feest dat steevast een succesvolle brandactivatie is, werd de reeks in mei 2019 afgesloten. Thema van de campagne was ditmaal ‘Never Stop Playing’, waarmee Magnum iedereen wil stimuleren zich niet te laten tegenhouden door de angst veroordeeld te worden om wie je bent of waar je van geniet. 

Om de extravagante feestreeks van Magnum spectaculair af te sluiten, werd ditmaal het luxueuze Waldorf Astoria Hotel afgehuurd. Influencers, BN’ers en media ontvingen een gepersonaliseerde uitnodiging om samen met een vriend of vriendin een nacht en ochtend door te brengen op de Magnum Playground. Hun eigen invulling aan ‘Never Stop Playing’ begon met de dresscode en kwam tot leven via allerlei omgetoverde kamers in het hotel – van een complete hotelkamer die tot ballenbak was getransformeerd, tot spannende opties achter de deuren van de Truth or Dare-kamers. Daarnaast was er Magnum-ijs en champagne in overvloed, uitbundig verklede gasten en een onthullingsmoment ter introductie van Magnum White Chocolate & Cookies, compleet met vuurwerk. 

Meer projecten voor deze opdrachtgever