Marie Jo Swimwear
Pers-evenement

Marie Jo Swimwear
Pers-evenement

Marie Jo lanceerde in 2018 haar eerste swimwear-collectie. De vraag die centraal stond voor deze lijn en het event was “Do you dare to take the plunge?” Marie Jo wilde haar gasten inspireren, activeren en stimuleren om het maximale uit het leven te halen en nieuwe dingen te proberen met als centraal middelpunt de swimwear-collectie van Marie Jo.

Voor dit event transformeerden wij Spa Sport Hotel Zuiver om in een Marie Jo-paradijs. Hier legden wij de gasten in de watten en konden deze hardwerkende dames maximaal ontspannen. Op dit women-only event kregen alle gasten en gepersonaliseerde tas met een swimwear-piece van Marie Jo. Tijdens het event werden de dames op een creatieve en speelse wijze met de slogan “Do you dare to take the plunge?” geconfronteerd; massage vs fish-spa, bubbelbad vs ijsbad, post card tattoo vs een echte tattoo, 3D shark dive vs greenscreen foto.

Het werd een relaxte avond waar gasten in de nieuwe Marie Jo Swim-collectie konden genieten. Door hen direct met deze swimwear in een fotogenieke en inspirerende setting te plaatsen, ontstond er op social media een complete storyline, waardoor consumenten rechtstreeks geïntroduceerd werden met Marie Jo Swimwear, maar ook uitgedaagd werden om zo nu en dan eens een sprong in het diepe te nemen.

Meer projecten voor deze opdrachtgever