Selecteer een pagina

Mona Oops!
Lancerings-evenement

Mona Oops!
Lancerings-evenement 

Strategie en creatie door Glasnost

Mona lanceerde in 2018 een nieuw toetje genaamd ‘Mona Oops!’ De merkwaarde van Mona Oops! is dat het ‘t perfecte toetje is om te eten tijdens een zoete inval, bijvoorbeeld wanneer vrienden in een groep bij elkaar wonen. Mona vatte dit samen onder de noemer ‘zooitje ongeregeld’. 

Mona Oops! zit vol stukken van de beste chocolade, noten of vers fruit die door een heerlijke fudge en ongelooflijk lekkere, dikke, romige yoghurt losjes door elkaar geroerd zijn.

Glasnost was verantwoordelijk voor de campagne rondom de lancering van dit nieuwe toetje en bedacht onder andere Club Oops!; een zooitje ongeregeld. Tijdens dit evenement werd Mona Oops! feestelijk gelanceerd in Nederland. Het Thuishaven-terrein was voor één avond omgetoverd tot Club Oops!. Het feest was een groot zooitje ongeregeld met verschillende soorten entertainment, opblaasattributen, confetti en er was een fantastische line-up met onder andere Kriss Kross Amsterdam. Gasten konden een duik nemen in de lemon peach-ballenbak of op de foto met hun favo toetje. Ook konden ze onbeperkt toetjes eten in de Mona-toetjes-corner.