Wij vertellen al ruim 10 jaar verhalen van merken en bedrijven door middel van evenementen.
Elk bedrijf heeft een verhaal. Zo ook wij.
In 2011 zijn wij, Jorine en Eefke, Bureau JEZ gestart. Wij weten als geen ander dat live communiceren mensen inspireert, verbindt en in beweging brengt.
Wij doen beiden bij verschillende bedrijven ruime kennis en ervaring op in het organiseren van marketingcommunicatie-evenementen. Eefke werkte aan bureau- en locatiezijde en Jorine voor diverse stichtingen en festivals. Ons enthousiasme en onze gedrevenheid delen we, net als onze hands-on mentaliteit. Aangezien we heel goed met elkaar kunnen samenwerken, besluiten we onze krachten te bundelen en samen Bureau JEZ te starten.
Ons werk doen wij met veel passie en plezier. Dit vragen we ook van ons team. Kijkend naar het soort evenement vullen we ons team aan met enthousiaste en passende project managers en specialisten.
Team:
Wil jij ons team komen versterken? Check hier de vacatures.
Eefke Zoetmulder
Founder / Chief agency and events
Jorine Zoetmulder
Founder / Chief creative and events
Sterre Kok
Freelance projectmanager
Daan Mundt
Freelance producer
Prinseneiland 12D, 1013 LR Amsterdam
info@bureaujez.nl
Contact:
info@bureaujez.nl
Prinseneiland 12D, 1013 LR Amsterdam