Heinz Winterbreak
Relatie-evenement

Heinz Winterbreak
Relatie-evenement

Heinz wilde een evenement organiseren waarbij ze hun gasten een onvergetelijke beleving zouden bezorgen om nog meer commitment te creëren naar Heinz en enthousiasme voor het actieprogramma; uiteraard geïnspireerd door Heinz en haar merken. Wij ontwikkelden een concept in het teken van duurzaamheid en zomers groen, overgoten met de Heinz-signatuur.

De tot leven gewekte Henry J. Heinz ontving circa 400 relaties in Showkas de Arendshoeve. Te midden van botanische planten boeide spreker Martijn Aslander de supermarktondernemers met een inspirerende presentatie en sloot Leon van der Zande daarop aan met een custom-made show. Gasten konden voor een hapje en een drankje terecht bij het Wijko-kippendijenbuffet en de Karvan Cévitam-cocktailbar. Sterrenkok Ron Blaauw serveerde burgers met een speciaal door hem gemaakte Heinz-saus terwijl overige bezoekers ondertussen op de foto gingen in de Honig-photobooth-bus.  

Meer projecten voor deze opdrachtgever