Vodafone shark event
Pers-evenement

Vodafone shark event
Pers-evenement 

Strategie en creatie door Glasnost

Vodafone trad begin oktober naar buiten met groot nieuws: na negen jaar tijd liet de telecomprovider het bekende ‘Power to You’ achter zich, om zich met ‘The Future is Exciting. Ready?’ te richten op alles wat bereikt kan worden met nieuwe technologische mogelijkheden.

Glasnost was verantwoordelijk voor het zo breed mogelijk onder de aandacht te brengen van deze nieuwe positionering van Vodafone en de nieuwe merkclaim op creatieve wijze te concretiseren met behulp van Vodafone-technologie. Hiervoor bedachten zij onder andere een unieke beleving: ze gaven media, influencers en consumenten de kans om met witte haaien te duiken in een Nederlands zwembad met behulp van een 360-gradenvideo en de eerste waterdichte VR-bril, terwijl ze real-time in verbinding stonden met Shark Alley in Zuid-Afrika. Uiteraard mogelijk gemaakt door Vodafone. 

Wij toverden het Marnixbad in Amsterdam voor 1 dag om tot deze complete Vodafone-beleving waar 18 geluksvogels de kans kregen deze fantastische beleving mee te maken.