Magnum pyjama party
Pers-evenement
Magnum Pyjama party
Pers-evenement/lancering magnum pint
Strategie en creatie door Glasnost
Het ultieme Magnum-genot in een pint (beker): zo omschrijft Unilever de Magnum Pints. De introductie vond in april plaats met een grootse pyjama-party in het Conservatorium Hotel in Amsterdam. Hiervoor waren meer dan 300 BN’ers, bloggers, influencers en media uitgenodigd onder wie Geraldine Kemper, Jan Versteegh, Valerio en Naomi van As.
Verspreid over enkele suites waren verschillende ‘chocolade-experiences’ opgebouwd. Zo konden de gasten genieten van een heuse chocoladehemel, was er een waterballet met Magnum Pints en konden ze deelnemen aan een kussengevecht op een mega-bed. Ook was er een miniconcert in een van de suites van het hotel, terwijl na de introductie kon worden gedanst op de beats van Kraantje Pappie en diverse dj’s.
Het evenement was opgebouwd aan de hand van en gekoppeld aan verschillende ‘Insta-moments’, aansluitend bij Magnum en het nieuwe product. Zo kon iedere bezoeker bijdragen aan het delen van de merkbeleving en het bekendmaken van de nieuwe Magnum Pints.